מודלים ואסטרטגיות לשימור, תגמול ומניעת נטישה של אנשי מכירות  image
אחד האתגרים המרכזיים עמם מתמודדים ארגונים וחברות הינו אחוז הנטישה הגבוה של אנשי המכירות (כולל עובדי מוקדים ואנשי שטח). העובדות מלמדות שקשה לשמר אנשי מכירות טובים לאורך זמן וקשה אף יותר למי שלא מטפל בנושא אופן מקצועי.

המרכז הבינלאומי לכנסים, בשיתוף עם פורום משאבי אנוש, מקיימים כנס ייחודי החושף בעזרת מומחים, מודלים ואסטרטגיות להכשרה, שימור, ותגמול אנשי מכירות, הכוללת ארגז כלים ייעודי למניעת נטישה של אנשי מכירות ושטח בעידן הדיגיטלי.

הכנס יערך ביום ג' – 24/09/24 
במרכז הכנסים, מלון קראון פלאזה תל אביב



אנשי המכירות והמנהלים הישירים הם עמוד השדרה והנכס החשוב לשגשוגו של כל ארגון. הטיפול במשאב אנושי זה, כמו גם אופן גיוסו, הכשרתו ותגמולו, הם תהליכים ארוכים ויקרים ולכן שימור אנשי המכירות הטובים ומניעת נטישתם מצריך תשומת לב מיוחדת ובכלל זה בניית אסטרטגית שימור ומניעת נטישה.

הכנס המוצע מהווה הזדמנות מצוינת וחשובה להתעדכן בהיבטים ניהוליים וארגוניים של שימור ומניעת נטישה של אנשי המכירות, בו יוצגו כלים ומודלים לבניית אסטרטגיה נכונה של הדרכה, הכשרה, תגמול ועוד.

בנוסף הכנס יברר בעזרת משפטן מומחה במשפט דיגיטאלי,  איך תשפיע רגולציית הגנת הפרטיות בשיווק הדיגיטלי באירופה על אנשי השיווק והמכירות בישראל.

קהל יעד
הכנס מיועד למנכ"לים, סמנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, מנהלי מכירות, מנהלי הדרכה, וכל מי שתחום ניהול השיווק, ושימור המשאב האנושי בעולם המכירות הוא חלק משגרת עבודתו.

דמי השתתפות מוזלים למקדימים להירשם - הירשמו עכשיו!

לרישום מקוון - הקליקו כאן

להורדת טופס לרישום ידני בפקס/במייל: הקליקו כאן